Fot. nadesłane Jak nie stracić głowy w zakupowy Czarny Piątek, podpowiada dr Alina Matlakiewicz z WSB w Toruniu
Alicja Cichocka-Bielicka
Z dr Aliną Matlakiewicz, psychologiem biznesu, wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu o tym, jak nie stracić głowy i portfela podczas zakupowego szaleństwa w Black Friday.
Wybiera się Pani na zakupy w Czarny Piątek, uznawany za początek sezonu przedświątecznych zakupów i wyprzedaży?
Zamierzam skorzystać z okazji.
Niektórzy uważają, że Black Friday w handlu to wielka ściema, bo promocje i rabaty są symboliczne?
Zbyt mocno powiedziane. Black Friday to marketingowa gra.
Pozostało jeszcze 86% treści.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień