Alicja Cichocka-Bielicka

Czarny Piątek to marketingowa gra. Psycholog biznesu radzi, jak nie dać porwać się wielkiemu szaleństwu zakupów

Jak nie stracić głowy w zakupowy Czarny Piątek, podpowiada dr Alina Matlakiewicz z WSB w Toruniu Fot. nadesłane Jak nie stracić głowy w zakupowy Czarny Piątek, podpowiada dr Alina Matlakiewicz z WSB w Toruniu
Alicja Cichocka-Bielicka

Z dr Aliną Matlakiewicz, psychologiem biznesu, wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu o tym, jak nie stracić głowy i portfela podczas zakupowego szaleństwa w Black Friday.

Wybiera się Pani na zakupy w Czarny Piątek, uznawany za początek sezonu przedświątecznych zakupów i wyprzedaży?

Zamierzam skorzystać z okazji.

Niektórzy uważają, że Black Friday w handlu to wielka ściema, bo promocje i rabaty są symboliczne?

Zbyt mocno powiedziane. Black Friday to marketingowa gra.

Pozostało jeszcze 86% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Alicja Cichocka-Bielicka

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.