Adampol Arena? Czemu nie!
Trwają właśnie ostatnie negocjacje w sprawie sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego w Białymstoku. Czy rozmowy się powiodą i obiekt będzie miał w nazwie słowo Adampol?
Pomysł jest dobry, bo firma z Zaścianek to prawdziwy potentat na rynku autotransportu, bardziej znany chyba w kraju i w Europie niż w Białymstoku. Poza tym, motoryzacja i transport niejako naturalnie pasują do sportu. Nie bez znaczenia jest też fakt, że ani nazwa, ani firma nie są po prostu „obciachowe”, czego na naszym forum obawiało się wiele osób.
Negocjacje, skoro trwają już tyle czasu, na pewno łatwe nie są. Nic dziwnego. Obie strony chcą ugrać jak najlepsze warunki. Stadionowa spółka chce zarobić jak najwięcej, a wiadomo przecież, że prywatne firmy liczą dokładnie każdą złotówkę wydaną na reklamę i marketing. Pozostaje mieć nadzieję, że rozmowy będą miały pozytywny finał, a stadion będzie miał w końcu i nazwę, i pieniądze.