Dwie kondygnacje, 1500 metrów kw. i smutna historia biznesowej porażki - to najkrótszy opis Klubu 66, który niebawem będzie licytowany.
Oszustwo - takim terminem w czerwcu ub.r. Roman Czerwiński, pełnomocnik agencji reklamowej Nowa z Torunia, określił postawę Krzysztofa Czabańskiego. Posłowi PiS zarzuca brak zapłaty za wykonaną pracę: realizację kampanii wyborczej w regionie w 2015 r. Chodzi o ponad 40 tysięcy zł należności głównej i odsetki. Poseł od początku zarzuty nazywa kłamstwem.
- Zapłaciłem tej firmie za pośrednictwem komitetu wyborczego ok. 25 tys. zł. Niestety, Nowa nie wywiązała się z ustaleń, nie wywieszając na czas billboardów, co znacząco wpłynęło na końcowy efekt kampanii wizerunkowej - tłumaczy poseł.
W dalszej częsci artykułu m.in. o kłopotach finansowych właściciela Agencji Nowa
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień