Ceny cukru poszły w górę. Będzie drożej, ale i tak nie zrezygnujemy

Czytaj dalej
Fot. Fot. Piotr Krzyzanowski/Polskapresse
Agnieszka Domka-Rybka

Ceny cukru poszły w górę. Będzie drożej, ale i tak nie zrezygnujemy

Agnieszka Domka-Rybka

Nie mamy dobrych wiadomości dla tych, którzy uwielbiają pić słodką herbatę, kawę czy piec ciasta. Ceny cukru są wyższe niż rok temu, m.in. w naszym regionie. Najmocniej podskoczyły w sklepach małopowierzchniowych. Branża zapowiada, że taniej nie będzie, a wręcz przeciwnie.

Średnie ceny promocyjne białego cukru poszły przez rok w górę o prawie 12 proc. Najmocniej podskoczyły w sieciach convenience (małopo-wierzchniowych), bo o przeszło 32 proc.

Region: od marca coraz więcej

Według MondayNews, najmniejsze wzrosty cen minimalnych, to znaczy średnich cen najniższych za 1 kg cukru, wzrosły o ponad 8 proc., najbardziej w cash&carry (wielkopo-wierzchniowy sklep samoobsługowej hurtowni) - o blisko 62 proc. Zmniejszyła się - o 34 proc. - liczba promocji. Szczególnie widać to po sklepach convenience, gdzie spadek był na poziomie 58 proc.

Jak kształtują się ceny cukru na Kujawach i Pomorzu? Czytaj w pełnej wersji artykułu.

Pozostało jeszcze 75% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Agnieszka Domka-Rybka

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.