Małgorzata Goździalska

Chaos reklamowy we Włocławku. Rada Miasta chce położyć temu kres

Jako jedno z brzydkich miejsc, przepełnionych reklamami, radna Ewa Szczepańska, inicjatorka wniosku o przygotowanie uchwały, wskazuje na ulicę Kiliń Fot. Wojciech Alabrudziński Jako jedno z brzydkich miejsc, przepełnionych reklamami, radna Ewa Szczepańska, inicjatorka wniosku o przygotowanie uchwały, wskazuje na ulicę Kilińskiego.
Małgorzata Goździalska

We Włocławku przygotowywany jest projekt uchwały, która określi standardy dotyczące reklam. Na razie przewodniczący samorządu Rafał Sobolewski zwrócił się do mieszkańców o wyrażenie opinii.

Jest szansa, że tzw. przestrzeń miejska zostanie uporządkowana, jeśli chodzi o wszechobecne reklamy. Bo te nie tylko wiszą na budynkach, zasłaniając to, co ładne, ale coraz częściej jeżdżą i... hałasują.

Rada Miasta we Włocławku przygotowuje właśnie projekt uchwały, która określi standardy w zakresie reklam, obiektów małej architektury, ogrodzeń oraz otoczenia zabytków i parków. Planowane jest też przeprowadzenie konsultacji społecznych co do standardów reklam i małej architektury. Z taką inicjatywą wystąpił przewodniczący samorządu Rafał Sobolewski.

Na wypełnienie ankiety mieszkańcy Włocławka maja czas do 29 czerwca.

  • Skąd ten projekt?
  • W jakim kierunku pójdzie Włocławek?
  • W jakim terminie można spodziewać się wprowadzenia uchwały reklamowej?

O tym w pełnej wersji artykułu.

Pozostało jeszcze 75% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Małgorzata Goździalska

Zajmuję się problematyką samorządową, sprawami kryminalnymi, problemami społecznymi. W imieniu Czytelników podejmuję skutecznie interwencję.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.