Chory łodzianin walczy ze sklepem o naprawę laptopa
W lipcu miną dwa lata odkąd Tomasz Zbytniewski, niedosłyszący łodzianin, kupił laptopa w sklepie sieci Neonet. Łodzianin twierdzi, że otrzymał uszkodzony sprzęt, sklep odmawia uznania reklamacji i proponuje płatną naprawę. Końca sporu nie widać.
Pan Tomasz na sprzęt otrzymał tysiąc zł dofinansowania z PFRON. Laptop kosztował niespełna 2,1 tys. zł, nie jest używany.
Kto zniszczył laptopa, którego pan Tomasz kupił w sklepie Neonet? Która wersja jest prawdziwa - konsumenta czy sklepu? Jak sytuację ocenia rzecznik konsumentów? O tym przeczytasz w zamkniętej części artykułu
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień