Cierpliwości! Faktura za prąd w końcu dotrze
Czytelnicy z Włocławka sygnalizują nam znów problemy z regulowaniem rachunków za prąd. Tym razem chodzi o zwłokę w otrzymywaniu faktur.
To nie opóźnienie rzędu miesiąca czy dwóch. Czytelnik z ul. Robotniczej we Włocławku (imię i nazwisko do wiadomości redakcji) od września nie dostał faktury za prąd. Przyznaje, że się niecierpliwi! - W tej sprawie dzwoniłem już na infolinię - opowiada. Wówczas dowiedziałem się, że to wszystko przez inkasenta, który miał nie dokonać odczytu.
Czytelnik skontaktował się jednak z inkasentem, który zapewnił go, że odczyt został jednak dokonany. dezorientowany klient Energi zgłosił się o pomoc do naszej redakcji. A my zapytaliśmy Jakuba Duszę z biura prasowego Grupy Energa, kiedy Czytelnik dostanie fakturę?
Jakub Dusza wyjaśnił nam, że opóźnienia w wystawianiu faktur mają związek z pracami w systemie obsługi klientów. - Faktura dotrze niedługo do klienta, niestety, ze względu na charakter prac, nie jesteśmy w stanie dokładnie powiedzieć, kiedy to nastąpi - poinformowało nas biuro prasowe Grupy Energa.
Ale jest dobra wiadomość dla klientów Energi. Fakturę obejmującą dłuższy okres rozliczeniowy można będzie rozłożyć na raty. Tymczasem biuro prasowe prosi klientów o cierpliwość i przeprasza za opóźnienie w wystawianiu faktur. Jednocześnie zapewnia, że klienci nie poniosą konsekwencji opóźnień czy ewentualnych błędów, które leżą po stronie dostawcy prądu. O jakie błędy chodzi? W związku z pracami wdrożeniowymi nowego systemu obsługi klientów jest też możliwe, że w serwisach eBOK i Energa 24 mogą pojawić się nieaktualne salda rozliczeń.