Czas uporządkować to, czym turysta może się cieszyć, zwiedzając Kujawy i Pomorze. Tak rodzi się strategia
Właśnie rozpoczęła się praca nad Strategią Rozwoju i Promocji Produktów Turystycznych Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Specjaliści rozpoznają i oceniają oferty produktowe regionu oraz określają wstępne możliwości ich wsparcia w drodze do odbiorcy - mieszkańców regionu i turystów.
Burza mózgów odbywa się podczas dwudniowych (czwartek i piątek) warsztatów w obiektach Przystani Bydgoszcz na Wyspie Młyńskiej. Organizatorami spotkania są Departament Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu wraz z Kujawsko-Pomorską Organizacją Turystyczną.
Stratega Rozwoju i Promocji Produktów Turystycznych jest następstwem opracowanego wcześniej dokumentu, który wyznacza priorytety rozwoju naszego regionu - Strategii Rozwoju Województwa Kujawsko-Pomorskiego do 2030 roku - Strategia Przyspieszenia 2030+.
Całość prac nad strategią ma być oparta przede wszystkim na odkryciu potrzeb branży turystycznej i samorządów, i zaangażowaniu ich do współpracy. Podstawowym kryterium doboru narzędzi do prac zarówno podczas warsztatów jak i w trakcie opracowywania strategii jest użyteczność w procesie wprowadzenie na rynek, marketingu i komercjalizacji oferty czasu wolnego regionu.
Dokument ma przynieść realną zmianę w sile obecności produktów turystycznych regionu na rynku, a w ślad za tym częstością ich wyboru przez mieszkańców i turystów. Pociągnie to za sobą zmianę wizerunku regionu w odbiorze Polaków.
Więcej o tym przeczytasz w pełnej wersji artykułu.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień