Częstochowa: System informacji pasażerskiej szybciej niż węzły przesiadkowe
Miejski Zarząd Dróg i Transportu ogłosił trzeci przetarg na budowę centrów przesiadkowych w Częstochowie. Tym razem zarząd dróg wyłączył jednak z tego zamówienia budowę Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej.
Czy trzeci przetarg nareszcie wyłoni wykonawcę centrów przesiadkowych w Częstochowie? MZDiT unieważnił dwa wcześniejsze przetargi na budowę centrów przesiadkowych. Powód za każdym razem był ten sam: ceny proponowane przez wykonawców przewyższają przeznaczoną na to zadanie kwotę.
Węzły przesiadkowe w Częstochowie mają powstać przy dworcach: Częstochowa Osobowa, Stradom oraz Raków. Miasto ma otrzymać 27,5 mln złotych dofinansowania do budowy centrów przesiadkowych przy trzech dworcach kolejowych oraz infrastruktury rowerowej obsługującej węzły.
Niestety ogłoszone dwa przetargi nie wyłoniły wykonawcy tej inwestycji. Za każdym razem przedstawiane oferty przekraczały możliwości miasta.
W dalszej części:
- Ile będzie kosztować budowa centrów
- Dlaczego zorganizowano osobny przetarg
- Kiedy powstaną centra przesiadkowe
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień