Czy sprzedaż kawy i kanapek uratuje Pocztę Polską? Marcin Zieliński: Poczta Polska jest przedsiębiorstwem trwale nierentownym [rozmowa]
Nowy pomysł biznesowy Poczty Polskiej komentuje Marcin Zieliński, ekonomista Forum Obywatelskiego Rozwoju.
Pojawiła się informacja, że Poczta Polska zamierza pilotażowo wprowadzić sprzedaż kawy i kanapek w wybranych placówkach. Czy to jest rozsądny pomysł?
Można nawet powiedzieć, że to w jakiś sposób zabawna informacja. Ale do tego, że w urzędach pocztowych oferuje się szwarc, mydło i powidło, Poczta Polska zdążyła nas już przyzwyczaić. W urzędach można już kupować słodycze, prasę, dewocjonalia itp. Po prostu do tej mnogości dodane zostaną kolejne produkty czy usługi spoza zasadniczej palety usług pocztowych.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień