Alicja Cichocka-Bielicka

Czy w miejscu Piotra i Pawła powstaną nowe sklepy Biedronki? - pytają toruńscy klienci popularnych delikatesów

Na zdjęciu ostatnie chwile przed otwarciem Piotra i Pawła w Pasażu „Zieleniec”. Od tego czasu minęło 10 lat. Fot. Adam Zakrzewski Na zdjęciu ostatnie chwile przed otwarciem Piotra i Pawła w Pasażu „Zieleniec”. Od tego czasu minęło 10 lat.
Alicja Cichocka-Bielicka

Nowe logo sieci, szerszy asortyment, działy mięsny i nabiałowy - tak wyglądają nowe sklepy Biedronki otwarte w pięciu lokalizacjach po Piotrze i Pawle .

Biedronka Premium to nowe sklepy Jeronimo Martins Polska, otwarte kilka dni temu w pięciu lokalizacjach w kraju, przejętych od sieci Piotr i Paweł - w Poznaniu, Tychach, Kaliszu i Wrocławiu (dwa sklepy).

Wyglądem i zaopatrzeniem różnią się od znanego wszystkim dyskontu.

W logotypie jest złota biedronka na ciemnym tle, nowy wygląd ma też sklep, a asortyment poszerzono i wzbogacono o świeże mięsa, wędliny, produkty garmażeryjne, sery serwowane przy oddzielnych stoiskach za ladami, tak jak to było w sieci delikatesów.

Walka o życie

Rodzinna sieć Piotr i Paweł sprzedała niektóre swoje sklepy, ponieważ ma poważne problemy finansowe. Ma długi i żeby przetrwać od miesięcy szukała inwestora.

Obecnie jest w upadłości sanacyjnej, która daje jej możliwość wyjścia na prostą, o ile uda się z powodzeniem przeprowadzić restrukturyzację firmy, czyli między innymi dogadać z dostawcami, bankami i franczyzobiorcami.

Pozostało jeszcze 67% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Alicja Cichocka-Bielicka

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.nowosci.com.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.