Fot. 123RF Nawet w jednym zespole da się wyróżnić osoby, których wykonywanie zadań jest lepszej lub gorszej jakości.Wykonywać obowiązki to jedna sprawa. Druga to wykonywać je należycie. Nawet najbardziej doświadczonemu zdarza się popełniać błędy.
Nie myli się ten, kto nic nie robi. To powiedzenie sprawdza się również w przypadku pracowników. Partia źle wykonanych elementów na linii produkcyjnej, zbyt mała ilość dostarczonego towaru, zepsuta maszyna w wyniku nieodpowiedzialnej obsługi pracownika albo źle wykonana usługa transportowa – takie przypadki się zdarzają. Winę trzeba jednak udowodnić pracownikowi.
Dowiedz się, kiedy uznaje się błąd pracownika i jakie najcześciej są konsekwencje przewinień.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień