W święta kobiety koncentrują się bardziej na tym, na czym się i tak koncentrują w ciągu całego roku: żeby inni byli zadowoleni, zauważyli, jakie są super. Po co? Jesteśmy super dla siebie – mówi Maria Rotkiel.
Szalała pani w „czarny piątek” w sklepach?
Nie. Nie jestem łatwym kąskiem dla marketingowców zajmujących się promocją i wymyślaniem różnych trików. Nie daję się takiej perswazji, czy wręcz manipulacji związanej z przecenami czy obniżkami, której celem jest to, żeby klient kupił coś, co nie jest mu do końca potrzebne.
Przed nami ciężkie dni - do świąt niecały miesiąc. Jak sobie ten czas zaplanować, żeby nie zwariować? Przeczytaj w tym artykule
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień