Firma Atos z dumą wspiera środowiska LGBT

Czytaj dalej
Fot. Dariusz Bloch
Sławomir Bobbe

Firma Atos z dumą wspiera środowiska LGBT

Sławomir Bobbe

Atos, światowy gigant IT wspiera społeczność LGBT. Nie wszystkim pracownikom w Bydgoszczy to się podoba. - Wiele osób irytuje taka propaganda i namolność, ale tego głośno nie komentują - mówi jeden z pracowników.

- W Atosie doskonale funkcjonuje intranet, w którym działają rozmaite grupy na których gromadzą się pracownicy ze wszystkich oddziałów na świecie. Wśród nich jest silna grupa pracowników spod znaku LGBT i ich sympatyków. W ramach grup rozsyłane są newslettery, tzw. Pride News z informacjami, które dotyczą problematyki LGBT. Można się z nich dowiedzieć na przykład, że WHO wykreśliła z list chorób transpłciowość, o tym że trwa walka o prawa tzw. trzeciej płci w Indiach albo o tym, że jedna z marek produkująca maszynki do golenia promowała w reklamie osoby transpłciowe. Zachęca się do wspierania LGBT, pokazuje przykłady coming outów (czyli ujawnienia swojej orientacji seksualnej - red.). Wiele osób irytuje taka namolność i propaganda, ale nikt niczego nie komentuje - mówi pracownik bydgoskiego Atosa.

Temat LGBT, za sprawą sieci IKEA która zwolniła pracownika cytującego fragmenty biblii, w których była mowa o karaniu homoseksualistów, stał się bardzo głośny. Na tyle, że bydgoska Młodzież Wszechpolska zorganizowała akcję ulotkową pod sklepem firmy rozdając ulotki hasłem „IKEA zwalnia za chrześcijańskie poglądy”.

Z dalszej części artykułu dowiesz się: 

  • czy firma Atos promuje wśród pracowników również wartości rodzinne
  • jak wyglądają warunki pracy w bydgoskim oddziale firmy
Pozostało jeszcze 64% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Sławomir Bobbe

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.