GORZÓW WLKP. To promocja gospodarcza czy marnowanie pieniędzy? – pyta Czytelnik. GL sprawdza koszty organizacji imprez biznesowych
Catering: 103 tys. 260 zł. Aranżacja i obsługa medialna: 35 tys. 670 zł (osobno „przygotowanie plików graficznych i obróbka graficzna zdjęć”: 1700 zł). Merytoryczna organizacja: 185 tys. 730 zł. To tylko niektóre z kosztów, jakie Urząd Miejski w Gorzowie poniósł na organizację dwóch biznesowych imprez jednego dnia. – Czy to nie „przegięcie”? – pyta nasz Czytelnik.
Zastanawia się też, dlaczego magistrat „wszystko zlecił”. – Czy wśród ponad 500 urzędników nie ma nikogo, kto mógłby poprowadzić konferansjerkę albo zrobić zdjęcia na oficjalnej imprezie?! – złości się.
Archipelag rozwoju, czyli pomysły na rozwój Gorzowa
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień