Hit sprzedaży - Buskowianka z jabłek i mięty

Czytaj dalej
redakcja

Hit sprzedaży - Buskowianka z jabłek i mięty

redakcja

Minął rok od wprowadzenia na rynek przez „Uzdrowisko Busko-Zdrój” S.A. napoju jabłkowo-miętowego BUSKOWIANKA. Nowy produkt okazał się hitem sprzedaży. W przyszłości ma być silną konkurencją dla legendarnego frumentu z Tymbarka.

Napój jabłkowo-miętowy BUSKOWIANKA, wytwarzany i dystrybuowany przez „Uzdrowisko Busko-Zdrój” S.A. w Busku-Zdroju, zadebiutował na rynku produktów spożywczych w styczniu 2015 roku. Frument z kurortu sprzedawany jest w zwrotnych i bezzwrotnych opakowaniach szklanych o pojemności 320 mililitrów z kapslem zawierającym zawleczkę, co sprawia, że otwieranie butelki staje się czynnością nieskomplikowaną i komfortową dla każdego konsumenta bez względu na wiek. Napój najlepiej smakuje lekko schłodzony.

Bazą w recepturze napoju jest oczywiście naturalna woda mineralna „Buskowianka-Zdrój”, którą produkujemy nieprzerwanie od 1960 roku

- mówi Wojciech Legawiec, prezes zarządu „Uzdrowisko Busko-Zdrój” S.A. - Ale frumentu nie byłoby bez dwóch kolejnych, równie ważnych komponentów, czyli jabłek oraz mięty. W soczyste jabłka oraz świeżą miętę zaopatrujemy się u lokalnych producentów z Ponidzia. Sekret niepowtarzalnego smaku naszego produktu tkwi właśnie w tym, iż jest on wytwarzany wyłącznie z użyciem naturalnych składników, bez sztucznych barwników, aromatów, konserwantów oraz innych polepszaczy i zamienników – podkreśla

CZYTAJ WIĘCEJ

redakcja

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.