Idąc na Międzynarodowe Targi Zoologiczne B2B, pomożesz zwierzakom z bydgoskiego schroniska!

Czytaj dalej
Fot. Wojciech Arkuszewicz
Hanna Walenczykowska

Idąc na Międzynarodowe Targi Zoologiczne B2B, pomożesz zwierzakom z bydgoskiego schroniska!

Hanna Walenczykowska

Za prawie dwa tygodnie, w piątek (13 września) rozpoczną się trzydniowe Międzynarodowe Targi Zoologiczne B2B. W niedzielę dla publiczności moc atrakcji, w tym warsztaty canicross.

- Targi zoologiczne to największa impreza biznesowa – tłumaczy Zbigniew Joniec ELITE EXPO. - Swój udział zapowiedziało 170 wystawców. W targach uczestniczyć będą firmy, zajmujące się hodowlą, produkcją i dostarczaniem
różnych produktów do sklepów zoologicznych.

W programie pierwszych dwóch targowych dni publiczność nie będzie mogła uczestniczyć. Dopiero w niedzielę Bydgoskie Centrum Targowo- Wystawiennicze zostanie udostępnione klientom indywidualnym. - Niedzielny program jest bardzo bogaty, przygotowaliśmy go specjalnie dla mieszkańców Bydgoszczy – zachęca Zbigniew Joniec. - Impreza będzie miała charakter charytatywny, pieniądze z biletów wstępu przekażemy, między innymi, bydgoskiemu schronisku dla zwierząt. Warsztaty canicross W niezwykle bogatym, niedzielnym programie targów są, m.in., spotkania i warsztaty tematyczne.

Zainteresowani goście będą mogli, np. dowiedzieć się, co to jest canicross (bieganie z psem). Specjaliści opowiedzą, jak przygotować psa do takiego treningu. Pokażą, jak należy prawidłowo zaprzęgać psa (podstawy, kiedy i jak trenować), omówią też, jakie korzyści płyną dla człowieka i zwierzęcia z uprawiania canicrossu. Ponadto, każdy będzie mógł dowiedzieć się, jaki sprzęt trzeba kupić, by móc uprawiać ten sport oraz czy jego pies się do niego nadaje. Akademia rynku Należy podkreślić, że nie tylko targowi goście będą mieli okazję poszerzyć swoją wiedzę. Dla wystawców zorganizowana zostanie Akademia Rynku Zoologicznego.

- Bezpośredni kontakt z klientem ma wielką wartość. To wiemy. Jednak w czasach Internetu i działań on-line budowanie efektywnej relacji ma jeszcze większe znaczenie niż dotychczas. Dlaczego? Dlatego, że w otoczeniu technologii coraz częściej brakuje nam prawdziwego zainteresowania ze strony drugiego człowieka. I ten fakt należy docenić w biznesie – przypomina organizator akademii i zaprasza na warsztat właścicieli sklepów zoologicznych.

Podczas zajęć uczestnicy ARZ zapoznają się z technikami budowania relacji, które wpływają na sprzedaż. Wypracują też kilka indywidualnych rozwiązań, które wyeliminują codzienne problemy

Hanna Walenczykowska

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.