Jak nabić starszą klientkę w kartę sim konkurencji
Dlaczego konsultant jednej sieci komórkowej kazał rejestrować klientce numer telefonu u konkurencji?
Starsza pani chciała zrezygnować z abonamentu w sieci komórkowej, wyszła z salonu z podwójną umową.
- Moja 63 letnia mama, emerytka z grupą inwalidzką przyznaną za utratę słuchu w stopniu znacznym udała się do salonu sieci Play w jednej z galerii w Bydgoszczy celem zapytania o datę końca umowy abonamentowej. Na miejscu miła ekspedienta udzieliła informacji jednak zanim mama zdążyła odejść podszedł do niej konsultant sieci Play odsuwając miłą ekspedientkę po czym zaczął stosując nieuczciwe techniki sprzedażowe namawiać mamę na przedłużenie umowy - relacjonuje nasz Czytelnik (nazwisko do wiadomości redakcji).
- W jaki sposób konsultant potraktował klientkę i co z tego wynikło?
- Czy konsultant złamał prawo?
zapraszamy do lektury dalszej części artykułu
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień