Jak nabić starszą klientkę w kartę sim konkurencji

Czytaj dalej
Fot. 123RF
Sławomir Bobbe

Jak nabić starszą klientkę w kartę sim konkurencji

Sławomir Bobbe

Dlaczego konsultant jednej sieci komórkowej kazał rejestrować klientce numer telefonu u konkurencji?

Starsza pani chciała zrezygnować z abonamentu w sieci komórkowej, wyszła z salonu z podwójną umową.

- Moja 63 letnia mama, emerytka z grupą inwalidzką przyznaną za utratę słuchu w stopniu znacznym udała się do salonu sieci Play w jednej z galerii w Bydgoszczy celem zapytania o datę końca umowy abonamentowej. Na miejscu miła ekspedienta udzieliła informacji jednak zanim mama zdążyła odejść podszedł do niej konsultant sieci Play odsuwając miłą ekspedientkę po czym zaczął stosując nieuczciwe techniki sprzedażowe namawiać mamę na przedłużenie umowy - relacjonuje nasz Czytelnik (nazwisko do wiadomości redakcji).

  • W jaki sposób konsultant potraktował klientkę i co z tego wynikło?
  • Czy konsultant złamał prawo?

zapraszamy do lektury dalszej części artykułu

Pozostało jeszcze 77% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Sławomir Bobbe

"Demokracja to rządy brutali temperowane przez dziennikarzy" - mówił Ralph Waldo Emerson, dlatego najbardziej interesują mnie tematy polityczne i samorządowe. Jestem Bydgoszczaninem i pasjonują mnie wszystkie wydarzenia związane z moim miastem. Przygotowuję materiały z zakresu biznesu, ekonomii, przedsiębiorczości, rynku pracy, gospodarki komunalnej, ekologii i ochrony środowiska. Współpracuję także z wydawcami serwisów centralnych - regiodom.pl i regiopraca.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.