Jak rzucałem siekierą zanim stało się to modne

Czytaj dalej
Fot. Andrzej Banaś
Tadeusz Płatek

Jak rzucałem siekierą zanim stało się to modne

Tadeusz Płatek

Przy Grodzkiej otwarto piwnicę, w której rzuca się siekierami za pieniądze. Ktoś wpadł na pomysł, by pokazać, jaka to rozkosz, tym, którzy nigdy nie byli w harcerstwie. Mało jest bowiem, od rzucania siekierą, rzeczy bardziej rozkosznych.

W logo Axe Nation - bo tak się klub nazywa - jest facet z brodą. Na filmie reklamowym - również z brodą hipsterzy, w lesie, przy ognisku. Moda już nie tylko na serialowych wikingów nastała, na Trevora Morrisa z warkoczykami, ale również na naszych, swojskich, polskich drwali we flanelowych koszulach.

Pozostało jeszcze 78% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Tadeusz Płatek

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.