Jak walczyć o rekompensatę za zmarnowane wakacje i ile należy się za zmarnowany urlop? Gdy zamiast morza za oknem szumi… klimatyzator
Rozmowa z Małgorzatą Płaszczyk-Waligórską, Rzeczniczką Praw Konsumentów.
Sezon urlopowy w pełni. Czy turyści, wzorem poprzednich lat, dzwonią do Pani poskarżyć się, że wymarzone wakacje wcale nie były takie, jakich się spodziewali?
Ten rok jest specyficzny. W poprzednich sezonach turyści faktycznie prosili o pomoc, często jeszcze w trakcie urlopu. Chcieli na przykład wiedzieć, jak zabezpieczyć dowody, by po powrocie złożyć reklamację. Przypadki zdarzały się różne, na przykład świeżo upieczeni małżonkowie, którzy w podróży poślubnej zostali zakwaterowana w pokoju z inną parą, bo ich apartament nie zwolnił się na czas. W tym roku, za sprawą pandemii, na razie jest bardzo spokojnie.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień