Klienci skarżyli się, więc UOKiK reaguje i ostrzega
Goldberg and Sons nie informował o opłatach. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów: Ostrzegamy. Firma: Zaskarżymy orzeczenie.
- Przedstawiciele pośrednika ubezpieczeniowego Goldberg and Sons z Chorzowa dzwonią do konsumentów i proponują spotkania, w trakcie których namawiają na zmianę polisy na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym (UFK). Wprowadzają klientów w błąd między innymi co do kosztów rezygnacji z ubezpieczenia i rzeczywistych kosztów zawarcia nowej umowy - przestrzega Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w swoim ostatnim komunikacie.
- Do urzędu docierają skargi konsumentów na pośrednika ubezpieczeniowego Goldberg and Sons - wyjaśnia UOKiK. - Wynika z nich, że przedstawiciele przedsiębiorcy proponują konsumentom, którzy mają ubezpieczenia z elementem kapitałowym (UFK), rezygnację i zawarcie nowej umowy. Zapewniają przy tym o możliwości bezkosztowego wycofania się z dotychczasowej polisy. Ewentualne opłaty ma ponosić pośrednik lub jego przedstawiciel. Nie informują też, że rozwiązanie nowej umowy w przyszłości będzie wiązało się z dodatkowymi opłatami.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień