Komunikaty o promocji wykańczają pracowników sklepów
Klienci nie zwracają na to większej uwagi, a pracownicy czują się wyprani psychicznie. Chodzi o promocje i obniżki, o których kupujący informowani są przez głośniki w sklepach.
Poskarżyli się nam pracownicy sieci sklepów Dino i Lewiatan, którzy od wczesnego rana aż do wieczora wysłuchiwać muszą wciąż tych samych komunikatów o promocjach przerywanych niezbyt mądrymi dżinglami i ogłupiającymi piosenkami. Panie, bo to one dominują wśród sklepowego personelu, po ośmiu godzinach pracy są wykończone. Do zmęczenia fizycznego dochodzi jeszcze psychiczne związane z wysłuchiwaniem komunikatów z radiowęzła.
Inspekcja się przyjrzy
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień