Kujawy kojarzą się z olejem i tężniami

Czytaj dalej
Fot. Marek Weckwerth
Marek Weckwerth

Kujawy kojarzą się z olejem i tężniami

Marek Weckwerth

Silver Tsunami, czyli w swobodnym tłumaczeniu Wielka Srebrna Fala, to synonim aktywnych seniorów, którzy owszem, podreperowują zdrowie w sanatoriach, ale wciąż są aktywni i chcą poznawać kraj.

Podstawową bazą dla Silver Tsunami w naszym regionie są kujawskie uzdrowiska: Ciechocinek, Inowrocław i Wieniec - Zdrój. Seniorów jest dużo i będzie coraz więcej, bo ludzie żyją coraz dłużej, bo nasze społeczeństwo starzeje się.

- I ten fakt można wykorzystać w strategii promocji regionu. Przecież macie tu swoisty Trójkąt Uzdrowiskowy. Można więc stworzyć Centrum Srebrnej Turystyki - przekonuje Adam Kałucki, dyrektor agencji marketingowej „Locativo”, który wczoraj w w Kujawsko-Pomorskim Centrum Kultury w Bydgoszczy przedstawił projekt „Budujemy markę Kujaw”.

Adam Kałucki mówi o Silver Bullet, czyli strzale Srebrną Kulą - jednym a konkretnym, który przekona do skorzystania z szerokiej gamy propozycji dla seniorów, tych związanych z leczeniem w uzdrowiskach, ale też z wypoczynkiem i zwiedzaniem.

Są jeszcze inne pomysły. Jakie? Czytaj więcej w dalszej części artykułu.

Pozostało jeszcze 79% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Marek Weckwerth

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.nowosci.com.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.