Polscy pacjenci chorzy na raka nie rozumieją języka leczących ich lekarzy na temat opieki i leczenia. Jest zbyt specjalistyczny. Aż 30 proc. skarży się, że nie otrzymało wystarczających informacji. Zostaje im błądzenie po internecie.
Inicjatywa All.Can Polska przygotowała raport: „Jak polscy pacjenci oceniają opiekę onkologiczną?” oparty na opinii respondentów z Polski, którzy wzięli udział w międzynarodowym badaniu ankietowym. Pytania dotyczyły oceny jakości opieki onkologicznej, aspektów finansowych związanych z chorobą, jak i otrzymanego wsparcia ze strony lekarzy, pielęgniarek, psychologów, rehabilitantów, dietetyków, a także organizacji pacjentów.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień