Tomasz Wersocki

Lista poszkodowanych, którzy korzystali z usług internetowego kantoru sięga blisko 500 osób w całej Polsce

Coraz więcej osób decyduje się na wymianę walut w internecie. Niektórzy klienci okazali się na tym stratni Fot. Barłomiej Wutke Coraz więcej osób decyduje się na wymianę walut w internecie. Niektórzy klienci okazali się na tym stratni
Tomasz Wersocki

- Straciłem wspólnie z bratem blisko 8 tysięcy złotych w transakcjach w kantorze Fritz Exchange - mówi pan Michał z Torunia, jeden z poszkodowanych.

Polacy coraz częściej wymieniają waluty w internecie, poszukując tym samym alternatywy dla drogich kantorów stacjonarnych czy niekorzystnych kursów wymiany w bankach. Niestety, w przypadku pana Michała z Torunia okazało się to początkiem problemówm.

Brak przelewów

- Pobieraliśmy wspólnie z bratem pieniądze z konta złotówkowego, a następnie wirtualnie wymienialiśmy jena franki lub dolary w kantorze internetowym Fritz Exchange - mówi poszkodowany, który pragnie zachować anonimowość.

Pan Michał potwierdza informacje o tym, że kantor internetowy funkcjonował dość długo na polskim rynku i dotychczas nie było z nim żadnych problemów. Dopiero w sierpniu ruszyła lawina skarg osób, które wskazywały na niewłaściwe funkcjonowanie kantoru, a w konsekwencji na niedocieranie przelewów pieniężnych na konta docelowych banków.

Pozostało jeszcze 54% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Tomasz Wersocki

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.