Łukasz Wysocki: „Efektu barcelońskiego”, trzeba uniknąć, ale Europa dopiero nas odkrywa, a turyści to tysiące miejsc pracy

Czytaj dalej
Fot. Karolina Misztal
Jacek Wierciński

Łukasz Wysocki: „Efektu barcelońskiego”, trzeba uniknąć, ale Europa dopiero nas odkrywa, a turyści to tysiące miejsc pracy

Jacek Wierciński

Z Łukaszem Wysockim, prezesem zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej rozmawia Jacek Wierciński.

Sezon turystyczny trwa w najlepsze. Pamiętam zapowiedzi „efektu Euro”, który po mistrzostwach piłki nożnej w 2012 r. miał rozreklamować Gdańsk i Pomorze tak jak Igrzyska Olimpijskie rozsławiły Barcelonę. Czy, jak skrajnie zatłoczona Barca nie stajemy się już powoli ofiarami swojego sukcesu?

Pozostało jeszcze 87% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Jacek Wierciński

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.