Nie jesteśmy zadowoleni z działania systemu Mevo [rozmowa]
O problemach z funkcjonowaniem Systemu Roweru Metropolitalnego Mevo rozmawiamy z Michałem Glaserem, dyrektorem biura Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot.
W ostatnich dniach wezwaliście Państwo oficjalnie operatora systemu Mevo - firmę Nextbike - do naprawienia wad jego funkcjonowania. Co OMG-G-S, jako zamawiającego wart wiele milionów złotych system, niepokoi szczególnie?
Z jednej strony cieszy nas duża popularność Mevo. Wdrożenie tak dużego projektu jest dużym wyzwaniem, jednak zdajemy sobie sprawę, że operator nie dotrzymuje wszystkich zobowiązań.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień