Nie jesteśmy zadowoleni z działania systemu Mevo [rozmowa]

Czytaj dalej
Fot. Przemysław Świderski
Maciej Pietrzak

Nie jesteśmy zadowoleni z działania systemu Mevo [rozmowa]

Maciej Pietrzak

O problemach z funkcjonowaniem Systemu Roweru Metropolitalnego Mevo rozmawiamy z Michałem Glaserem, dyrektorem biura Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot.

W ostatnich dniach wezwaliście Państwo oficjalnie operatora systemu Mevo - firmę Nextbike - do naprawienia wad jego funkcjonowania. Co OMG-G-S, jako zamawiającego wart wiele milionów złotych system, niepokoi szczególnie?

Z jednej strony cieszy nas duża popularność Mevo. Wdrożenie tak dużego projektu jest dużym wyzwaniem, jednak zdajemy sobie sprawę, że operator nie dotrzymuje wszystkich zobowiązań.

Pozostało jeszcze 84% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Maciej Pietrzak

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.