Edyta Hanszke

Od 1 lipca zmieniło się prawo turystyczne. Teraz turysta może więcej...

Nowe, dostosowane do unijnych, przepisy dotyczą umów zawartych po 1 lipca 2018. Nowe, dostosowane do unijnych, przepisy dotyczą umów zawartych po 1 lipca 2018.
Edyta Hanszke

Zmieniają się zasady dotyczące kupowania usług turystycznych online, reklamacji, podwyższania cen wycieczek czy rozwiązywania umów.

Wg nowych przepisów, jeśli organizator wyjazdu podniesie cenę o więcej niż 8 proc., można odstąpić od umowy i nie poniesie się żadnych kosztów - wyjaśnia Marek Niechciał, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który w związku z rozpoczynającym się sezonem urlopowym informuje o zmianie prawa, która weszła w życie od 1 lipca br.

Reklamacje do wyjazdu możemy złożyć nawet w ciągu 3 lat, ale lepiej robić to od razu w trakcie jego trwania, żeby być wiarygodnym

Pozostało jeszcze 88% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Edyta Hanszke

Zajmuję się tematyką gospodarki, przedsiębiorczości, rynku pracy, ubezpieczeń i społeczną. Piszę o szeroko rozumianych pieniądzach: tych, które zarabiamy, wydajemy, ale także np. pochodzących z programów unijnych.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.