Zmieniają się zasady dotyczące kupowania usług turystycznych online, reklamacji, podwyższania cen wycieczek czy rozwiązywania umów.
Wg nowych przepisów, jeśli organizator wyjazdu podniesie cenę o więcej niż 8 proc., można odstąpić od umowy i nie poniesie się żadnych kosztów - wyjaśnia Marek Niechciał, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który w związku z rozpoczynającym się sezonem urlopowym informuje o zmianie prawa, która weszła w życie od 1 lipca br.
Reklamacje do wyjazdu możemy złożyć nawet w ciągu 3 lat, ale lepiej robić to od razu w trakcie jego trwania, żeby być wiarygodnym
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień