Postanowili zrobić karierę w show-biznesie. Jak im idzie?
Karol Kus szykuje się do występu w Sopocie, Zuzanna Borucka ma już ponad milion widzów na YouTube, Beata Spychalska nagrała teledysk, Wiktorię Kulaszewską zobaczymy w ,,Na Wspólnej”, a Marek Górzyński wraz z synami tworzy zespół ,,Stopklatka”. Jak radzą sobie osoby z Chodzieży, które postanowiły walczyć o swoje miejsce w show-biznesie?
Pochodząca z Laskowa Zuzanna Borucka, czyli Banshee to bez wątpienia jedna z najpopularniejszych polskich vlogerek. Liczba subskrybentów jej kanału w serwisie YouTube przekroczyła już milion! Ona sama jest zaś aktywna nie tylko na tej platformie, ale również w innych mediach społecznościowych.
Jak sama pisze na swoim oficjalnym blogu:
pierwsze 100 tys. widzów zdobyła mając 18 lat, a rok później miała już pół miliona odbiorców. Wymarzony milion osiągnęła w wieku 21 lat. W nagrodę otrzymała od YouTube pamiątkowy, złoty przycisk „play”.
Fani Zuzanny Boruckiej, która jakiś czas temu zrezygnowała z pseudonimu Banshee i obecnie występuje w sieci pod swoim pełnym nazwiskiem, dwukrotnie mogli oglądać ją w reklamie telefonii „Plush”. Zagrała też niewielką rolę w filmie „Szkoła uwodzenia Czesława M.” i była wielokrotnie zapraszana do telewizji.
W ubiegłym roku kupiła swoje pierwsze mieszkanie, a później – działkę nad jeziorem, na której wybudowała domek w stylu norweskim. Na co dzień współpracuje z wieloma znanymi markami, których produkty pojawiają się w jej filmikach. Reklamowała w ten sposób m.in. słodkości Wedla, a na swoim Instagramie zachęcała do udziału w loterii Lay’s.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień