Rozmawiał Tomasz Rozwadowski

Potrzebujemy rozmowy na temat promocji kraju [rozmowa]

Marek Staniszewski, założyciel agencji strategicznej Heuristica Fot. materiały prasowe Marek Staniszewski, założyciel agencji strategicznej Heuristica
Rozmawiał Tomasz Rozwadowski

o strategiach promowania Polski z Markiem Staniszewskim, założycielem agencji strategicznej Heuristica.

Na portalu YouTube od niedawna można zobaczyć film promujący Polskę wyprodukowany przez Fundację Edukacji Polonijnej. Czy nie uważa pan, że promowanie Polski za pomocą obrazów natury i zabytków jest obecnie mało nośne?

Zależy, kto jest grupą docelową takiej strategii. Jeśli w ten sposób reklamujemy Polskę jako destynację turystyczną, wszystko się zgadza.

Pozostało jeszcze 87% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Rozmawiał Tomasz Rozwadowski

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.