Oskar Masternak

Przedsiębiorcy włączają się w dyskusję o reklamowym krajobrazie

Przedsiębiorcy włączają się w dyskusję o reklamowym krajobrazie
Oskar Masternak

Logo dyskontu spożywczego na elewacji Posejdona rozpętało na nowo debatę o konieczności wprowadzenia w naszym mieście uchwały krajobrazowej.

Idąc ulicami Szczecina można zauważyć jedno - chaos reklamowy, który w wielu miejscach wyknął się spod czyjejkolwiek kontroli. Zmienić to miała uchwała krajobrazowa, której projekt w 2017 roku przedstawił Urząd Miasta.

Od tego czasu znajduje się on w biurze rady miasta i nie została ona przepracowana przez żadną komisję.

Pozostało jeszcze 79% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Oskar Masternak

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.