Radny PiS Henryk Dębowski proponuje władzom miasta, by zarabiały na oklejaniu reklamami autobusów oraz pozwoleniu, by na ekranach wewnątrz autobusów puszczane były spoty reklamowe. Wiceprezydent Zbigniew Nikitorowicz jednak odmawia, powołując się na wyniki kontroli NIK. W Warszawie nie mają z tym problemu...
Wydaje się zasadnym, aby spółka miejska (np. KPKM), która boryka się z ogromnymi problemami finansowymi, poszukiwała rozwiązań umożliwiających jej pozyskanie dodatkowych źródeł dochodu - napisał w interpelacji do władz miasta Henryk Dębowski z PiS.
Według niego, spółki komunikacyjne powinny zarabiać na oklejaniu autobusów reklamami. Spoty reklamowe powinny być też puszczane na ekranach ledowych w autobusach. A samych ekranów też powinno być więcej.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień