Prezerwatywy, pieluszki, chipsy, ubezpieczenia - jak je zareklamować, by ktoś reklamę zapamiętał i o niej opowiadał? Czy możliwe jest, żeby widzowie w przerwie reklamowej nie zmieniali kanału? Oczywiście! Dowiodły tego reklamy, które dr Piotr Szarszewski, medioznawca z Politechniki Koszalińskiej, wyselekcjonował na pokaz humorystycznych reklam „Nigdy nie mów nie pandzie”.
Pokaz odbył się w ostatni poniedziałek w Centrum Kultury 105 w Koszalinie. Nie zdominowali go - jak można było się spodziewać - ani przedsiębiorcy, ani też przedstawiciele branży marketingowej. Nie skorzystali gremialnie z możliwości podpatrzenia dobrych wzorców, obejrzenia trafionych kampanii i realizacji nieszablonowych pomysłów.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień