Koncepcja odnowionego dworca kolejowego i całkiem nowego dworca autobusowego pozostaje na razie na papierze. Nikt nie chce budować ani obiektów, ani dróg wokół węzła komunikacyjnego, który ułatwiłby życie mieszkańcom i turystomWe wtorek odbył się drugi przetarg na remont i budowę usteckich dworców. I podobnie jak podczas pierwszego, nie pojawił się żaden oferent. Tymczasem za remont ulicy Portowej wykonawca zaśpiewał o wiele więcej, niż miasto ma na ten cel.
W lipcu tego roku marszałkowie województwa pomorskiego Mieczysław Struk i Wiesław Byczkowski podpisali z burmistrzem Ustki Jackiem Graczykiem umowę na dofinansowanie budowy węzła integracyjnego ze środków unijnych. Celem wielomilionowej inwestycji jest ułatwienie mieszkańcom i turystom dostępu do transportu publicznego. Węzeł pozwoli na dogodną zmianę formy transportu z samochodu lub roweru na autobus lub kolej.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień