Startuje PKO Ekstraklasa. Większe pieniądze i stawianie na młodych
Przed nami 94. edycja rozgrywek o mistrzostwo Polski w historii. Pod wieloma względami inna niż ostatni sezon.
Po pierwsze zmienia się nazwa rozgrywek. Zmienił się sponsor tytularny, więc teraz jest to PKO Ekstraklasa. Dla fanów może nie jest to tak istotne, ale zespoły walczą teraz o zdecydowanie większe pieniądze.
Od sezonu 2019/20 będzie obowiązywał nowy, dwuletni kontrakt z PKO i głównym nadawcą spotkań - NC+. Umowa opiewa na kwotę 500 mln zł. To wzrost o 60 procent w porównaniu z poprzednią umową. Jednym słowem kluby zarobią kilka milionów więcej. Najwięcej oczywiście ci, co będą w czołówce, wywalczą prawo gry w europejskich pucharach.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień