Agata Pustułka

Tabletka dzień po, czyli antykoncepcja awaryjna. To nieprawda, że głównie nastolatki kupują awaryjne pigułki

Tabletka dzień po, czyli antykoncepcja awaryjna. To nieprawda, że głównie nastolatki kupują awaryjne pigułki Fot. 123RF
Agata Pustułka

Nastolatki kupują ellaOne, ale nie są grupą dominującą. Z badań wynika, że klientkami są przede wszystkim kobiety w wieku 25 - 30 lat, które bardzo świadomie planują macierzyństwo i nie chcą niezaplanowanej ciąży.

Z danych Federacji na Rzecz Kobiet i Planowania Rodziny wynika, że tylko 2 proc. dziewcząt powyżej 15. roku życia kupuje ellaOne. Dodatkowo badania prestiżowej sondażowni Millward Brown wśród farmaceutów wskazują, że w Polsce największą grupę klientów aptek decydujących się na zakup ellaOne stanowią osoby w wieku 25-30 lat (45 proc.) - kobiety dojrzałe, świadome macierzyństwa. Dopiero na drugim miejscu znalazły się osoby w wieku 18-24 lata (21 proc.) oraz 31-35 lat (18 proc.).

Pozostało jeszcze 75% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Agata Pustułka

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.