Tornister pełen idoli i lansu
Sklepy rozkładają akcję „Witaj szkoło” na kilka ostatnich tygodni wakacji. Już można kupować zeszyty.
Choć do rozpoczęcia roku szkolnego zostały jeszcze trzy tygodnie - zeszyty, tornistry i piórniki już mają wzięcie. Rodzice chcą rozłożyć wydatki.
Pani Agnieszka z Bydgoszczy śmieje się, że pierwszy „szkolny rajd” po marketach ma już za sobą. - Syn zawsze kochał piłkę nożną, ale po Euro ma totalnego fioła na punkcie piłkarzy. Poprosił, by kupić mu zeszyty z wizerunkiem zawodników. Na szczęście nie było z tym kłopotu. Syn wybrał sobie zeszyty m.in. z Lewandowskim, Milikiem i Ronaldo. Wymarzył sobie piórnik z logo Realu Madryt. Niestety, nie było, więc dostał z FC Barcelona. - Jakoś musi to przeżyć - śmieje się pani Agnieszka.
Jak dodaje, po resztę przyborów szkolnych i sportowe ubrania, wybierze się tuż przed pierwszym dzwonkiem. Liczy na to, że załapie się na promocje.
Rodzinny budżet ma wytrzymać zakupy
Tornistry, zeszyty, piórniki, kredki i inne akcesoria niezbędne do nauki pojawiły się w marketach już dwa, trzy tygodnie temu.
- Chcemy umożliwić rodzicom zakup wyprawki szkolnej z odpowiednim wyprzedzeniem, co ułat wi m.in. rozłożenie kosztów w czasie i planowanie rodzinnego budżetu. Nie chcemy, by zostawiali wszystkie niezbędne zakupy na koniec wakacji - przekonuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Jak dodaje, pierwsza odsłona kolekcji artykułów szkolnych w sklepach tej sieci nastąpiła w lipcu. Aktualnie oferta została wzbogacona m.in. o tornistry oraz akcesoria szkolne ze znanymi motywami i postaciami z bajek i filmów. To m.in. Elsa z „Krainy Lodu”, Spiderman czy z kultowi rycerze Jedi.
Z kolei Biedronka podzieliła swoją ofertę szkolną na dwie części. Teraz w sprzedaży są produkty dedykowane przedszkolakom i uczniom szkoły podstawowej. W drugiej połowie sierpnia będzie można kupić wyprawkę dla uczniów gimnazjum, szkoły średniej oraz studentów. - Proponujemy bogatą gamę produktów na licencji z wykorzystaniem postaci z ulubionych bajek i kreskówek z logo Disney’a, Star Wars oraz Marvel m.in. z Kubusiem Puchat kiem, Furby, Minionkami, My Little Pony, Equestria Girls, Krainą Lodu, Barbie, Hot Wheels czy Spidermanem - mówią w biurze prasowym Biedronki.
Uczniowie wybrali wzory przyborów
Specjalne kolekcje artykułów szkolnych przygotował Empik. Stworzono je przy współudziale uczniów. - Zdecydowali o wyborze konkretnych wzorów - zaznacza Monikę Marianowicz, rzecznik sieci Empik.
Jak dodaje, tegoroczne specjalne kolekcje powstały w trzech modnych wzorach: nawiązują do popularnych azteckich pasów i są w wyrazistych, choć pastelowych kolorach. Drugi to klasyczne moro. Natomiast trzeci, w którym dominuje intensywny fiolet, przywodzi na myśl dżunglę. Dos tępne są także całe zestawy dla fanów Disney’a czy kibiców popularnych drużyn piłkarskich. Nie zabraknie też wzorów z ulubionymi postaciami popkultury i słynnych gumek Iwako, które pokochali duzi, mali i ci, którzy wcale nie korzystają z ołówków. Rodzice znajdą również m.in. przybory dla osób leworęcznych oraz ergonomiczne pióra i ołówki, które ułatwią naukę pisania.
Ubrania idealnie nie tylko na rozpoczęcie roku
- Nasi projektanci tradycyjnie przygotowali na rozpoczęcie roku szkolnego zupełnie nową kolekcję ubrań i butów. Przeważają w niej biel, granat i szarości. Proponujemy eleganckie białe koszule z muchą w komplecie oraz z klasyczną marynarką czy sukienki i spódniczki - mówi Marek Łebek, PR & Marketing Manager Smyka.