Tornister pełen idoli i lansu

Czytaj dalej
Fot. Tomasz Czachorowski
Anna Stasiewicz-Mąka

Tornister pełen idoli i lansu

Anna Stasiewicz-Mąka

Sklepy rozkładają akcję „Witaj szkoło” na kilka ostatnich tygodni wakacji. Już można kupować zeszyty.

Choć do rozpoczęcia roku szkolnego zostały jeszcze trzy tygodnie - zeszyty, tornistry i piórniki już mają wzięcie. Rodzice chcą rozłożyć wydatki.

Pani Agnieszka z Bydgoszczy śmieje się, że pierwszy „szkolny rajd” po marketach ma już za sobą. - Syn zawsze kochał piłkę nożną, ale po Euro ma totalnego fioła na punkcie piłkarzy. Poprosił, by kupić mu zeszyty z wizerunkiem zawodników. Na szczęście nie było z tym kłopotu. Syn wybrał sobie zeszyty m.in. z Lewandowskim, Milikiem i Ronaldo. Wymarzył sobie piórnik z logo Realu Madryt. Niestety, nie było, więc dostał z FC Barcelona. - Jakoś musi to przeżyć - śmieje się pani Agnieszka.

Jak dodaje, po resztę przyborów szkolnych i sportowe ubrania, wybierze się tuż przed pierwszym dzwonkiem. Liczy na to, że załapie się na promocje.

Rodzinny budżet ma wytrzymać zakupy

Tornistry, zeszyty, piórniki, kredki i inne akcesoria niezbędne do nauki pojawiły się w marketach już dwa, trzy tygodnie temu.

- Chcemy umożliwić rodzicom zakup wyprawki szkolnej z odpowiednim wyprzedzeniem, co ułat wi m.in. rozłożenie kosztów w czasie i planowanie rodzinnego budżetu. Nie chcemy, by zostawiali wszystkie niezbędne zakupy na koniec wakacji - przekonuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Jak dodaje, pierwsza odsłona kolekcji artykułów szkolnych w sklepach tej sieci nastąpiła w lipcu. Aktualnie oferta została wzbogacona m.in. o tornistry oraz akcesoria szkolne ze znanymi motywami i postaciami z bajek i filmów. To m.in. Elsa z „Krainy Lodu”, Spiderman czy z kultowi rycerze Jedi.

Dorota Gondek ze sklepu Pelikan w Bydgoszczy prezentuje najchętniej w tym sezonie wybierane elementy wyprawki szkolnej - wliczając podręczniki trzeba
Tomasz Czachorowski Dorota Gondek ze sklepu Pelikan w Bydgoszczy prezentuje najchętniej w tym sezonie wybierane elementy wyprawki szkolnej - wliczając podręczniki trzeba się liczyć z wydatkiem nawet 900 zł.

Z kolei Biedronka podzieliła swoją ofertę szkolną na dwie części. Teraz w sprzedaży są produkty dedykowane przedszkolakom i uczniom szkoły podstawowej. W drugiej połowie sierpnia będzie można kupić wyprawkę dla uczniów gimnazjum, szkoły średniej oraz studentów. - Proponujemy bogatą gamę produktów na licencji z wykorzystaniem postaci z ulubionych bajek i kreskówek z logo Disney’a, Star Wars oraz Marvel m.in. z Kubusiem Puchat kiem, Furby, Minionkami, My Little Pony, Equestria Girls, Krainą Lodu, Barbie, Hot Wheels czy Spidermanem - mówią w biurze prasowym Biedronki.

Uczniowie wybrali wzory przyborów

Specjalne kolekcje artykułów szkolnych przygotował Empik. Stworzono je przy współudziale uczniów. - Zdecydowali o wyborze konkretnych wzorów - zaznacza Monikę Marianowicz, rzecznik sieci Empik.

Jak dodaje, tegoroczne specjalne kolekcje powstały w trzech modnych wzorach: nawiązują do popularnych azteckich pasów i są w wyrazistych, choć pastelowych kolorach. Drugi to klasyczne moro. Natomiast trzeci, w którym dominuje intensywny fiolet, przywodzi na myśl dżunglę. Dos tępne są także całe zestawy dla fanów Disney’a czy kibiców popularnych drużyn piłkarskich. Nie zabraknie też wzorów z ulubionymi postaciami popkultury i słynnych gumek Iwako, które pokochali duzi, mali i ci, którzy wcale nie korzystają z ołówków. Rodzice znajdą również m.in. przybory dla osób leworęcznych oraz ergonomiczne pióra i ołówki, które ułatwią naukę pisania.

Ubrania idealnie nie tylko na rozpoczęcie roku

- Nasi projektanci tradycyjnie przygotowali na rozpoczęcie roku szkolnego zupełnie nową kolekcję ubrań i butów. Przeważają w niej biel, granat i szarości. Proponujemy eleganckie białe koszule z muchą w komplecie oraz z klasyczną marynarką czy sukienki i spódniczki - mówi Marek Łebek, PR & Marketing Manager Smyka.

Anna Stasiewicz-Mąka

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.