Toruński Rower Miejski 2.0. Tylko jedna firma złożyła ofertę na prowadzenie systemu wypożyczalni
Jedenaście dodatkowych stacji zaproponowała firma Nextbike. Swoją ofertę wyceniła na 7,3 mln złotych. To więcej niż urzędnicy planowali wydać.
Z końcem listopada wygasa czteroletnia umowa z dotychczasowym operatorem Toruńskiego Roweru Miejskiego, na którego funkcjonowanie Toruń przeznaczył zaledwie 1,1 mln złotych. Niedawno w Miejskim Zarządzie Dróg urzędnicy otworzyli koperty z ofertami na prowadzenie systemu miejskiej wypożyczalni w latach 2018-2021.
Jedenaście dodatkowych stacji będzie działało na zasadzie stacji sponsorskich, którzy zdecydują o ich lokalizacji
Miasto zamierzało przeznaczyć na Toruński Rower Miejski 6 mln zł: 2,4 mln zł w pierwszym roku i po 1,2 mln zł w kolejnych latach. Problem w tym, że Nextbike - operator systemów rowerów publicznych m.in. w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu - zaproponował o 1,3 mln zł więcej.
Więcej stacji i rowerów
W tej cenie operator zobowiązuje się do uruchomienia aż
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień