Trudne rozmowy o rzekach i ekologii. A klimat szybko się zmienia...
Jedni uważają, że rewitalizację dróg wodnych, budowę portów i zapór, da się pogodzić z ochroną przyrody, zminimalizować straty w środowisku. Inni takiej możliwości nie widzą.
- Nie ma przeszkód prawnych dla budowy portu multimodalnego w Emilianowie. Nie trzeba nawet czekać aż sejmik województwa uzgodni warunki zabudowy z poszczególnymi gminami, bo taka procedura zajmuje dużo czasu - uważa Maria Dombrowicz, regionalna dyrektor ochrony środowiska w Bydgoszczy. - Taką możliwość daje prawo. Chodzi przecież o inwestycję o znaczeniu ponadregionalnym i o szczególnym znaczeniu gospodarczym.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień