Uczelnia rozpoczęła nową kampanię wizerunkową. 12 wydziałów reklamuje się w oryginalny sposób, nawiązujący do serialu.
Młodzi ludzie chętnie oglądają serial „The Walking Dead”, stąd uczelnia postanowiła w swojej kampanii nawiązać do tego obrazu. Prorektor ds. studenckich prof. Wojciech Strzyżewski przyznaje, że dla niektórych osób ta reklama może być szokująca. Dla niego ważne jest, że w kampanię zaangażowali się sami studenci.
Na uczelni pojawiły się banery, rozdawane są ulotki i gadżety, także strona internetowa nawiązuje do popularnego serialu. Każdy wydział reprezentuje inna postać. - W razie ataku zombie, zadbam byśmy pozostali ludźmi - mówi Michalina Korzeniowska (dziennikarstwo). - A ja przywrócę prawo - zauważa Natalia Telesz (prawo). Absolwent biologii na UZ Sebastian Pilichowski: - W razie ataku zombie, będę pracował nad szczepionką.
Studenci dodają, że będą przewodnikami dla tych, którzy zajrzą na rekrutacyjną stronę. Ona także została zaprojektowana w mrocznym klimacie. Czy spodoba się on przyszłym studentom? Przekonamy się już niebawem.