 Fot. Leszek Kalinowski           Sebastian Pilichowski, Michalina Korzeniowska, Natalia Telesz pokazują swoje wizerunki na bilboardzie, reklamującym UZ.
                    
          Fot. Leszek Kalinowski           Sebastian Pilichowski, Michalina Korzeniowska, Natalia Telesz pokazują swoje wizerunki na bilboardzie, reklamującym UZ.         
          Uczelnia rozpoczęła nową kampanię wizerunkową. 12 wydziałów reklamuje się w oryginalny sposób, nawiązujący do serialu.
Młodzi ludzie chętnie oglądają serial „The Walking Dead”, stąd uczelnia postanowiła w swojej kampanii nawiązać do tego obrazu. Prorektor ds. studenckich prof. Wojciech Strzyżewski przyznaje, że dla niektórych osób ta reklama może być szokująca. Dla niego ważne jest, że w kampanię zaangażowali się sami studenci.
Na uczelni pojawiły się banery, rozdawane są ulotki i gadżety, także strona internetowa nawiązuje do popularnego serialu. Każdy wydział reprezentuje inna postać. - W razie ataku zombie, zadbam byśmy pozostali ludźmi - mówi Michalina Korzeniowska (dziennikarstwo). - A ja przywrócę prawo - zauważa Natalia Telesz (prawo). Absolwent biologii na UZ Sebastian Pilichowski: - W razie ataku zombie, będę pracował nad szczepionką.
Studenci dodają, że będą przewodnikami dla tych, którzy zajrzą na rekrutacyjną stronę. Ona także została zaprojektowana w mrocznym klimacie. Czy spodoba się on przyszłym studentom? Przekonamy się już niebawem.