W świecie zarezerwowanym dla młodych pojawiła się moda na dojrzałość
Dojrzałość przestaje być wstydliwa, a rynek mody przeżywa metamorfozę. – W świecie, który do tej pory zarezerwowany był dla młodych i pięknych, pojawiła się moda na dojrzałość i naturalność. I nie wygląda to na chwilowy trend, który wygaśnie za kilka sezonów – uważa Beata Ruszkowska, projektantka i stylistka, dodając, że piękno to teraz pojęcie ogarniające ludzi wszelkich ras, płci, urody i wieku.
W najnowszych kampaniach reklamowych występują kobiety w wieku około 60 lat. Nikogo już nie dziwią sesje z Carmen Dell Orefice, najpiękniejszą 80-latką, nadal pracującą jako modelka. Nawet siwe włosy są w modzie. Do historii mody przejdą sesje z udziałem Kristen McMenamy, mającej naturalne siwe włosy. Kim Basinger była twarzą kampanii Prady, Sharon Stone reklamuje kosmetyki, a Jane Fonda krem.
Przeczytaj
- Jak powinny ubierać się współczesne babcie i dziadkowie
- Jaką generalną zasadę dotyczącą zarówno ubioru kobiet, jak i mężczyzn powinno się przyjąć
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień