Lubelska turystyka ledwo zipie. W Kazimierzu Dolnym tak źle nie było od lat. Czy pomoże ofensywa reklamowa za 850 tys. złotych, którą rozpoczął marszałek województwa?
12 reklamówek - minutowych filmów ukazujących piękno Krainy Lessowych Wąwozów czy Ziemi Łukowskiej nakręconych przez urząd marszałkowski - będzie można zobaczyć na antenach regionalnych kanałów TVP. Krótsze wersje reklamówek zostaną wyemitowane w Polsacie, TVP1 i TVP2 w najlepszym czasie antenowym. Dodatkowo kolejne spoty będą w internecie i w radiu Rmf Fm. - Według badań ma największą słuchalność - tłumaczył w poniedziałek Michał Mulawa, wicemarszałek województwa rozpoczynając kampanię „Wybierz #KierunekLubelskie".
Może się wydawać, że turystyka po pandemii na nowo ruszyła. Ale jak przyjrzeć się bliżej, to jest po prostu dramat.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień