Wojny z reklamami w Bydgoszczy nie będzie. Co dalej z przepisami?

Czytaj dalej
Fot. Tomasz Czachorowski
Wojciech Mąka

Wojny z reklamami w Bydgoszczy nie będzie. Co dalej z przepisami?

Wojciech Mąka

Bydgoszcz na razie nie zamierza wytaczać armat przeciw chaosowi reklamowemu. Czeka na rozwój wypadków. A Koronowo nowe przepisy już ma...

- Myślę, że nowe przepisy są w mieście jak najbardziej potrzebne - uważa prof. Dariusz Markowski, przewodniczący Społecznej Rady ds. Estetyki Bydgoszczy. - Nie możemy zakładać z góry, że coś może nie wyjść z takich czy innych powodów...

Mowa o lokalnych, miejskich przepisach regulujących wygląd reklam, obiektów małej architektury, nawet wysokość ogrodzeń... Gminy mogą także już nawet nakładać tzw. opłatę reklamową - taki nowy, lokalny podatek od wszystkich, którzy wykorzystują reklamy na ulicach.

Przeczytaj dalszą część artykułu

Pozostało jeszcze 82% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Wojciech Mąka

Zajmuję się szeroko pojętą tematyką sądowa i policyjną - od relacjonowania procesów po sprawy kryminalne . Nie stronię także od opisywania spraw związanych z samorządem - zwłaszcza w kontrowersyjnych aspektach. Prywatnie jestem miłośnikiem historii II wojny światowej na jej europejskich teatrach.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.