Wspólny bilet ma być ukłonem w stronę pomorskiego pasażera

Czytaj dalej
Fot. Karolina Misztal/archiwum
Przemysław Zieliński

Wspólny bilet ma być ukłonem w stronę pomorskiego pasażera

Przemysław Zieliński

Zintegrowanie zróżnicowanych taryf i cen biletów ponad stu przewoźników operujących na terenie województwa pomorskiego to główny cel wspólnego biletu. Jednolity system płatności i informacji na Pomorzu ma być gotowy do końca 2020 r.

Założenia Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności, czyli wspólnego biletu, zaprezentowano podczas konsultacji w tczewskim ratuszu. Miejsce spotkania wybrano nieprzypadkowo.

- Tczew zawsze był i będzie jednym z najważniejszych węzłów komunikacyjnych na Pomorzu - podkreśla Krzysztof Rudziński, prezes zarządu spółki InnoBaltica, której głównym zadaniem jest wprowadzenie na terenie województwa pomorskiego ujednoliconego systemu płatności za przejazdy środkami komunikacji zbiorowej. - Tczew jest dobrym przykładem powiązania komunikacji miejskiej z koleją. Poza tym macie też doświadczenia z korzystania z biletu elektronicznego.

* Jak ma przebiegać integracja systemu biletów według założeń?

Pozostało jeszcze 63% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Przemysław Zieliński

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.