Zielonogórzanie! Nie zdziwcie się, gdy decyzje podatkowe dostaniecie pocztą. To po to, by w pandemii zachować maksimum bezpieczeństwa
W tym roku pracownicy zielonogórskiego magistratu nie będą doręczać osobiście decyzji podatkowych mieszkańcom miasta. Dokumenty zostaną dostarczone pocztą. By zachować maksimum bezpieczeństwa w dobie pandemii koronawirusa.
Już od przyszłego poniedziałku, 15 lutego, decyzje podatkowe na rok 2021 będą wysyłane do mieszkańców Zielonej Góry za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wideo: czy będą kolejne zmiany w Zielonej Górze?
- Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną na terenie kraju, pracownicy urzędu nie będą doręczać decyzji podatkowych mieszkańcom miasta Zielona Góra - informuje zielonogórski magistrat.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień