
Trzeba zająć się piarem - mówi w widowisku kabaretu Pożar w Burdelu (pokazanym na festiwalu Łódź Czterech Kultur) aktorka odtwarzająca prezydent Hannę Gronkiewicz-Waltz. A jako że Łódź leży tak blisko Warszawy (i ma ponoć jej kompleks) także w naszym mieście „zajmowanie się piarem” ma znaczenie kolosalne, a nawet, rzekłbym, decydujące.

Doskonale wiedzą o tym dziennikarze, którzy każdego dnia zalewani są konferencjami prasowymi, dzięki czemu nie mają już czasu na wyszukiwani informacji, zwłaszcza niewygodnych. Jak wiadomo, każdy element da się w działania piarowe przeobrazić, ubrać w cyfry oraz tabelki, określić zgrabnym mianem z wyśmianym już przez wielu poważnych ludzi ekwiwalentem reklamowym w czołówce.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień