Od 400 tys. euro do prawie 12 mln złotych. Tyle wydaje się na promocję lotów z Lublina

Czytaj dalej
Fot. archiwum
Sławomir Skomra

Od 400 tys. euro do prawie 12 mln złotych. Tyle wydaje się na promocję lotów z Lublina

Sławomir Skomra

400 tys. euro dla Carpatair, 481 tys. euro dla BMI Regional, a ostatnio blisko 12 mln zł dla samego lotniska. To tylko część promocyjnych wydatków Portu Lotniczego Lublin i województwa.

Po tym, jak w weekend brytyjskie linie lotnicze BMI Regional poinformowały o zakończeniu swojej działalności i tym samym likwidacji lotów z Lublina do Monachium, do wyjaśnienia została jeszcze jedna sprawa. Otóż w 2017 r. Port Lotniczy Lublin podpisał z przewoźnikiem umowę na reklamowanie połączeń poprzez m.in. swoją stronę internetową i mediach społecznościowych.

Z artykułu dowiesz się m.in. co z umową i pieniędzmi w związku z zakończeniem działalności BMI Regional, która z Lublina latała do Monachium. 

Pozostało jeszcze 83% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Sławomir Skomra

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.